3/23/2015

ENTREVISTA

Per què t’has apuntat a fer aquest curs de monitors/es? 
Perquè m’agraden els nens i les experiències que fa conviure amb els nens.

Quins temes tracteu? 
Educació en valors, objectius i mitjans educatius, psicologia evolutiva, adolescència i observació, atenció a la diversitat, psicopedagogia de l’expressió, jocs, primers auxilis, animació en danses i cançons, plàstica i creativitat i medi ambient i excursionisme.

En què consisteix el curs? 
En la formació per ser monitor de lleure.

Què et permetrà fer aquest curs un cop l’hagis acabat? 
Em permet ser monitora de menjador, monitora d’activitats extraescolars, monitora d’esplai, monitora d’un casal d’estiu, monitora de ruta, monitora de campaments i monitora de colònies.

Quin marc educatiu t’agradaria més fer? 
M’agraden totes.

Si dius que t’agraden els nens, perquè no vas estudiar aquesta carrera abans?
Perquè vaig arribar fins la ESO i llavors ja vaig entrar en el món laboral, treballant en un bar dels meus pares i ara que no tinc feina em puc permetre fer un curs que m’agrada.

Quines edats vols fer? 
De 5 a 10 anys.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada